Nordstjärnan Göteborg

Related upcoming events

• 2022-10-11 18:00 - 2022-10-11 21:00

11 oktober
    Knivar. Alf tar hand om kvällen och berättar om sina knivar. Har du själv några som känns speciella så ta med, dolkar, bordsknivar, fällknivar, brevknivar … Lotteri

Vi träffas i bostadsrättsföreningens lokaler på Lillekärr Norra 92 på Hisingen. Mötena äger rum andra tisdagen varje månad med början klockan 18.30. Vi har tillgång till lokalen en halvtimma innan så kom gärna så vi hinner prata, umgås och utbyta idéer och erfarenheter.
    Lokalen är tillgänglig för alla och ligger nära en hållplats för bussen Rosa Express. Parkeringsplatser med en viss avgift finns också.

• 2022-11-08 18:00 - 2022-11-08 21:00

8 november
    Knasiga samlarföremå. Man kan undra vad som är ett knasigt föremål och det kan var och en bestämma själv. Säkert har ni sparat på er något eller några ting som kan passa in på kvällens tema! Loppis.

• 2022-12-13 18:00 - 2022-12-13 21:00

13 december
    Samlarklubben Nordstjärnan Göteborg 80 år! Julklappsauktion!
    Nja, egentligen fyllde vår klubb 80 år 2021 med på grund av pandemin fanns inte tillfälle att fira detta. Ulla berättar lite om Förbundets och klubbens historia och visar de jubileumsföremål vi fått under årens lopp. Vi bjuder på räkmacka, lättöl och något sött med kaffe och te. För att veta hur mycket vi ska beställa behöver ni anmäla er till denna kväll till vår klubbmästare Lillemor Ask 0702-92 24 55 eller goa.millior@gmail.com.
    Vi avslutar kvällen med en traditionell julklappsauktion. Ta med ett paket till ett minsta värde av 100 kr!

Bokmärk permalänk.