Bli medlem

Vill du bli medlem? Priset är 325 kr för ett helt år. Familjemedlem med samma adress betalar 70 kr. Det är ett fullvärdigt medlemskap men vi skickar bara ett exemplar av vår tidning SamlarNytt. (Utlandsmedlem betalar 400 kr.)

I medlemskapet ingår SamlarNytt. Du kan också bli medlem i en lokalförening (valfritt). Du får vara med på de flesta aktiviteter i landet (en del lokalföreningar tar ut en avgift om du inte är medlem hos dem). Du får ett stort nätverk av samlare och människor som är intresserade av saker, över hela landet.

Dessutom stöder du svensk kulturhistoria. Samlarförbundet har funnits i mer än 80 år och våra medlemmar har gjort och gör en stor kulturhistorisk insats.

Fyll i formuläret nedan och betala in medlemsavgiften på bankgirokonto 785-0167. Medlemskapet registreras när medlemsavgiften har kommit in. Glöm inte att ange namn och adress på betalningen!
När du har betalat är du medlem och dina förmåner börjar gälla. Du får dock ingen annan bekräftelse än att SamlarNytt börjar komma.
Besök lokalföreningar, läs tidningen och annonsera på vår webbsida!

Du kan också swisha med hjälp av QR-koden till höger.

Här finns information som pdf: Avgifter för förbund och lokalföreningar 2023.

Om du vill gå ur Samlarförbundet eller en lokalförening, är vi glada om du kontaktar kansliet. På så sätt behöver vi inte undra om du har gått ur eller om du bara glömt att betala.

Registrera dig i nedanstående formulär. Men kom ihåg att du är inte medlem förrän vi har fått din inbetalning. Du kommer inte att få bekräftelse med en gång, eftersom vår ordförande inte sitter heltid på kansliet.

(Behöver du utskrifter av formuläret (till exempel till en mässa) kan du skriva ut pdf:en från denna sida.)

Bli medlem hos oss!
Kontaktformulär