Samlarklubben Hans Brask – Linköping

Samtliga ordinarie möten hålls i ABF-lokalen (TACK ABF) på Hästskogatan 1 C med start av mötesförhandlingar kl. 19.00. Entré 40 kronor där inget annat uppgivits. Utöver sedvanliga mötesförhandlingar och föredrag tar vi med saker att visa för varandra, har lotterier samt kaffe.

Vårens program står och faller med myndigheternas rekommendationer men Samlarklubben Hans Brask är redo så snart restriktionerna lättar.

Hans Brask får nu en egen facebooksida där vi alla har möjlighet att ses digitalt: Samlarklubben Hans Brask.
Annars gäller telefon eller mejl. Det går fint att ringa Ingela på 0708 140808 eller Lena på 013 313542 eller att mejla till Ingela på dellby@telia.com

På grund av den rådande osäkerheten är vårens programpunkter att anses som preliminära förutom att våra möten i januari och februari är inställda!

Torsdagen den 4 mars kl. 19 ÅRSMÖTE
OBS! Detta är en kallelse!
Ingela Dellby talar kring böckers magi och belyser olika perspektiv som bibliofil. Om mötet inte kan hållas blir årsmötesförhandlingarna den 6 maj istället, då vi förhoppningsvis kan träffas utomhus i alla fall.
Kaffe och semla om läget så tillåter.
OBS! Vi är i Föreningshuset Fontänen.

Torsdagen den 8 april kl. 19
Rolf Eriksson tar oss med in i släktforskningens värld. Hur ska man börja och hur går man vidare med sökandet efter sina rötter?
Kaffe med dopp om läget så tillåter.
OBS! Vi är i Föreningshuset Fontänen.

Torsdagen den 6 maj kl. 18
Vi träffas för en utflykt vars mål presenteras under aprilmötet och på Samlarklubbens digitala kanaler. Om årsmötesförhandlingarna inte gick att genomföra under marsmötet tas årsmötet denna kväll.
Då är detta att ses som en kallelse!
Kaffe med dopp om läget så tillåter.

Torsdagen den 3 juni kl. 18
Samlarklubben Hans Brask hälsas välkommen till Anders och Carina i Djupdalen. Det bjuds på årspremiär av Loppis i Djupdalen, tipsrunda, lotteri och visning av husets små samlingar. Naturligtvis kommer kiosken att leverera! En brasklapp vad gäller fortsatta restriktioner även vid denna träff, förstås.