Samlarmarknad i Uppsala

Lördag 15 oktober Samlarmässa Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl. 10-15. Entré 20:-.

Samlarmarknad i Uppsala

Lördag 2 april Samlarmässa i Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl 10-15. Entré 20:- Vill du vara med och sälja kontakta Lennart Bergström, föreningens ordförande.

Samlarmarknad i Uppsala

Samlarmarknad i Vaksalaskolans matsal. Öppet 10-15. Matsalen fylld med intressanta föremål, Allt till salu. Välkomna till ett arrangemang med samlare i centrum. Entré 20 kronor. Vill du vara med och sälja kontakta Lennart Bergström, föreningens ordförande.

Malmö har möte

Tre samlare inom föreningen visar upp och berättar om sina speciella samlarområden.

Kommentarer inaktiverade för Malmö har möte

Samlarmässa i Uppsala

Lördag 13 april Samlarmässa Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl 10-15, entré 20 kronor.

Kommentarer inaktiverade för Samlarmässa i Uppsala

Linköping har möte

Torsdag 4 april kl 19 Johan Birath talar utifrån den underfundiga rubriken En samlares vedermödor. Det lär bli en afton i igenkännandets tecken!

Kommentarer inaktiverade för Linköping har möte

Uppsala Collectors Market 2018

Samlarförbundet står för värd för en marknad full av samlarsaker, till exempel böcker, skivor, mynt, frimärken, vykort, vintage, militaria, kökssaker, ja det mesta utom keramik, glas och konst. Drabantenhuset på Bangårdsgatan mittemot järnvägsstationen kl 10-15. Kafé med hembakat och smörgåsar … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Uppsala Collectors Market 2018

Tre lyckliga samlare om sin hobby del 3

Lycka kan vara att hitta ett tillskott till samlingen, att lära sig historien bakom och att berätta den för andra. Hör tre samlare berätta om sitt samlande. Måndag 17 september kl 19 pratar Nicklas Vulcan om att samla Militaria och … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Tre lyckliga samlare om sin hobby del 3

Malmö har möte

En överraskningarnas kväll. Tre samlare bland våra medlemmar visar upp vad de har fått ihop under årens lopp. Kanske saker du inte ens visste fanns!

Kommentarer inaktiverade för Malmö har möte

Tre lyckliga samlare om sin hobby del 2

Lycka kan vara att hitta ett tillskott till samlingen, att lära sig historien bakom och att berätta den för andra. Hör tre samlare berätta om sitt samlande. Måndag 10 september kl 19 berättar Inga-lill Cras om varför en modetidning är … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Tre lyckliga samlare om sin hobby del 2

Tre lyckliga samlare om sin hobby del 1

Lycka kan vara att hitta ett tillskott till samlingen, att lära sig historien bakom och att berätta den för andra. Hör tre samlare berätta om sitt samlande. Måndag 3 september kl 19 spelar Tommy Sahlén skivor från sin samling av … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Tre lyckliga samlare om sin hobby del 1

Samlarmarknad i Uppsala

Uppsala Samlarförening ordnar Samlarmarknad i Vaksalaskolans matsal kl 10-15 lördag 28 april. Vill du vara med och sälja kontakta Lennart Bergström, föreningens ordförande.

Varberg har möte

Majblomman med Martina Hansson och Janna Lindblom.

Kommentarer inaktiverade för Varberg har möte