Bloggarkiv

Örtugen har mässa

4-6 november Vi arbetar med mässan på fredagen och håller mässa lördag och söndag. Lördag öppet kl 10-16 Söndag öppet kl 10–15 Entré 40 kr. I Huskvarna Folkets Park.

Samlarmarknad i Uppsala

Lördag 15 oktober Samlarmässa Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl. 10-15. Entré 20:-.

Mässa i Södertälje

Samlarmässa i samarbete med Norrlöts Antik. Plats: Norrlöts Gård, 151 96 Enhörna. Mässan är öppen för allmänheten kl 10-15. Fri entré. Kaffe och smörgåsar kommer att finnas. Varm korv också. Vill du vara med och sälja? Hör av dig till … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Mässa i Södertälje

Antik&retromässa i Märsta

Antik- och retromässa. Vikingahallen, Vikingavägen 2 i Märsta. Lördag och söndag.

Samlarmarknad i Uppsala

Lördag 2 april Samlarmässa i Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl 10-15. Entré 20:- Vill du vara med och sälja kontakta Lennart Bergström, föreningens ordförande.

Örebro på resa

Torsdag 13  februari kl 08.00. OBS! Torsdag Bussresa till Stockholms Internationella Antikmässa i Älvsjö. Antikviteter, konst, kuriosa, vintage/modern design och byggnadsvård. Avresa från Svampen kl.08.00. Hemresa kl.16.30.  Kostnad exkl. entré 150 kr. för medlem och 200 kr. för ej medlem. … Fortsätt läsa

Örtugen har mässa

Vi har Örtugens Antik & Samlarmässa.

Örtugen har mässa

Vi har Örtugens Antik & Samlarmässa.

Örtugen har möte

Fredag 1 november Vi monterar bord och gör i ordning för mässan.

Kommentarer inaktiverade för Örtugen har möte

Samlarmarknad i Uppsala

Samlarmarknad i Vaksalaskolans matsal. Öppet 10-15. Matsalen fylld med intressanta föremål, Allt till salu. Välkomna till ett arrangemang med samlare i centrum. Entré 20 kronor. Vill du vara med och sälja kontakta Lennart Bergström, föreningens ordförande.

Antikmarknad i Malmöföreningen

I vanlig ordning blir det Kuriosamässa på Katrinetorp, i anslutning till Malmö Dekorativa som pågår 20-22 september. Anmälan om deltagande sker till Inger Rickard, tel 0705-54 45 94. Vi räknar med att mässan som vanligt blir en framgång, både för … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Antikmarknad i Malmöföreningen

Örebro på resa

Lördag 10 augusti Bussresa till Antikmarknaden i Ransäter. Bussen avgår från Svampen kl 8.00. Hemresa kl 16.00. Kostnad exklusive entré 150 kronor för medlem och 220 kronor för ej medlem. Anmälan till Erik Karlsson telefon 019-12 04 85 eller 0585-404 … Fortsätt läsa

Samlarmässa i Uppsala

Lördag 13 april Samlarmässa Vaksalaskolans matsal. Öppet för besökare kl 10-15, entré 20 kronor.

Kommentarer inaktiverade för Samlarmässa i Uppsala

Linköping på resa

Lördag 16 februari. Bussresa till Antikmässan i Älvsjö. Avresa från Cupolen, Linköping kl. 08.00, Ekoxen kl. 08.10, Statoilmacken Norrköping ca 08.40. Återresa från Älvsjö 16.00. Pris för resa: 250 kr. Inträde tillkommer. Biljetter kommer att säljas på bussen. Lotterier och … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Linköping på resa