Bloggarkiv

Örebro på möte

Tisdag 11 april kl 19 Örebro Filatelistförenings månadsmöte på Rostahemmet. Samlarföreningen Engelbrekts medlemmar är inbjudna till detta möte då Staffan Andersson visar och talar om mått och vikter. Kaffe och smörgås 20 kr. Anmälan till engelbrekt.orebro@gmail.com eller Erik Karlsson tel. … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Örebro på möte

Linköping firar 70 år

Tisdag 15 november kl 19 Vi firar Samlarklubben Hans Brasks 70-årsjubileum! Rickard Thunér, känd från Antikrundan, gästar oss. Vi firar också med att inta en lättare supé tillsammans. Observera – medlemskväll med föranmälan till Anders Matsson matssonanders@hotmail.com  Tel: 070 535 7017 (kvällstid)

Kommentarer inaktiverade för Linköping firar 70 år

Örebro har möte

Lördag 25 januari kl 11 Samlardag på Örebro stadsbibliotek. Tillsammans med Filatelisterna, Bokbindarna och föreningen Gamla Örebro deltar vi Samlarföreningen Engelbrekt på en samlardag på Örebro stadsbibliotek. Vi informerar om vår verksamhet och visar exempel på vad man kan samla … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Örebro har möte

Örebro på mässa

Lördag 26 januari kl 11.00 Samlardag på Örebro stadsbibliotek. Tillsammans med Filatelisterna, Bokbindarna och föreningen Gamla Örebro deltar vi på en samlardag på Örebro stadsbibliotek. Vi informerar om vår verksamhet och visar exempel på vad man kan samla på. Öppet … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Örebro på mässa

Tre lyckliga samlare om sin hobby del 3

Lycka kan vara att hitta ett tillskott till samlingen, att lära sig historien bakom och att berätta den för andra. Hör tre samlare berätta om sitt samlande. Måndag 17 september kl 19 pratar Nicklas Vulcan om att samla Militaria och … Fortsätt läsa

Kommentarer inaktiverade för Tre lyckliga samlare om sin hobby del 3