Vill du bli medlem? Medlemsavgiften för privatpersoner är 295 kr.

Föreningar och företag betalar en annan summa och får lite mer för sitt medlemskap. Läs mer om föreningsmedlemskap och företagsmedlemskap. Ni kan också använda formuläret nedan, skriv in ert namn och önskad medlemsnivå i meddelanderutan.

För det får du tidningen Samlarnytt och dessutom medlemskap i en lokalförening (valfritt). Du får vara med på de flesta aktiviteter i landet (en del lokalföreningar tar ut en avgift om du inte är medlem hos dem). Du får ett stort nätverk av samlare och människor som är intresserade av saker, över hela landet.
Dessutom stöder du svensk kulturhistoria. Samlarförbundet har funnits i mer än 75 år och våra medlemmar har gjort och gör en stor kulturhistorisk insats.

Fyll i formuläret nedan och betala in medlemsavgiften på bankgirokonto 785-0167. Medlemskapet registreras när medlemsavgiften har kommit in. Glöm inte att ange namn och adress på betalningen!
När du har betalat är du medlem och dina förmåner börjar gälla. Du får dock ingen annan bekräftelse än att SamlarNytt börjar komma.
Besök lokalföreningar, läs tidningen och annonsera på vår webbsida!

Om fler personer i ditt hushåll (och samma adress) vill bli medlem betalar de 70 kronor/person. Det är ett fullvärdigt medlemskap men vi skickar bara ett exemplar av Samlarnytt till hushållet. Ange isåfall huvudmedlemmens namn i Meddelandefältet.

Här finns information till dig som redan är medlem: Avgifter Samlarförbundet 2019.

Om du vill gå ur Samlarförbundet eller en lokalförening, är vi glada om du kontaktar kansliet. På så sätt behöver vi inte undra om du har gått ur eller om du bara glömt att betala.

Registrera dig i nedanstående formulär.

(Behöver du utskrifter av formuläret (till exempel till en mässa) kan du skriva ut pdf:en från denna sida.)

Bli medlem hos oss!
Kontaktformulär